[linux] 3x httpd.apache !

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Leden 25 10:53:34 CET 2000

Zdravim,

zistil som takuto podivuhodnost:
Mam na severi hostovane spolu 3 web stranky. Na eth0 som dal este
dva aliasy (eth0:1 a eth0:2), priradil IP-adresy a do httpd.conf
pridal:

<VirtualHost (IP adresa priradena eth0:1)>
... Take tie blbosti, ako DocumentRoot, ServerName,...
</VirtualHost>

<VirtualHost (IP adresa priradena eth0:2)>
</VirtualHost>

Podla Virtual-Services-HOWTO, apache ma svoju podporu pre virualne
domeny a "IP-based virtual hosting" je preferovane riesenie.

Vsetko funguje ako ma, ale ked som si hodil "top", zistil som, ze
mi bezia 3 (!) demony httpd.apache ...

Je to v poriadku? Lebo ja som si myslel, ze jediny demon ma obsluzit
vsetky 3 domeny a nie systemom "kolko virtualnych domen, tolko
beziacich httpd.apache demonov". Alebo sa mylim?

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net