[linux] 3x httpd.apache !

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 25 11:22:12 CET 2000

Jarry guru wrote:
> Vsetko funguje ako ma, ale ked som si hodil "top", zistil som, ze
> mi bezia 3 (!) demony httpd.apache ...
>
> Je to v poriadku? Lebo ja som si myslel, ze jediny demon ma obsluzit
> vsetky 3 domeny a nie systemom "kolko virtualnych domen, tolko
> beziacich httpd.apache demonov". Alebo sa mylim?
kebi si si precital komentare n http.conf tak by si vedel ze sa nastavuje
minimum spustenich demonov a aj maximum ;) a ak sa nemilim tak minimum je
standartne nastavene na 3 a maximum na 20. ale ak chces tak si to zniz ale v tom
konfiguraku je napisane aj kolko konexii jeden demon ma robit a ked su vseci
demoni plny tak sa spusti dalsi ale tomu to trva priblizne pet sekund! takze
podla toho aku predpokladas prevadzku podla toho ich zinicializujes.

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-