[linux] Obmedzovanie posty...

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Leden 27 08:18:27 CET 2000

Caute,

nemam rad taketo veci, ale chce to sefstvo. Takze:
Potrebujem obmedzit pre niektore mailboxy na nasom postovom
serveri posielanie posty len na intranet (adresati povoleni
len z nasej vlastnej domeny). Ako to najlahsie urobit?

Pripadne moze to byt aj naopak, default obmendzit posielanie
vsetkej posty len na intranet, a vybranym odosielatelom povolit
aj internet. Neviem, co je jednoduchsie...

No a este, sefstvo chce archivovat vsetku prichadzajucu aj odchadzajucu
postu (to mi je obzvlast nesympaticke). Vie mi niekto poradit, ako
(a na akej urovni) to urobit?

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net