[linux] Offtopic: Reakcia na LV v KE - Bolo: Uroven LV v KE - DLHSIE

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Neděle Březen 12 15:07:18 CET 2000

Dňa Ne, 12 mar 2000 ste napísali:
> Dňa Ne, 12 mar 2000 ste napísali:

> To by som nepovedal, prave piatok bol slabsi. Hlavne instalacia linuxu bola
> ocividne nepripravena (bez urazky).

Tak tu sa musim Dumbera zastat. Naozaj som sa s nim rozpraval na IRC a to bolo
este len v nedelu (tyzden pred Lin. vik.) a uz vtedy rozmyslal co si na tu
prednasku pripravit. Takze podla mna ta prednaska bola pripravena.
Vsak si mozes pozret aj screenshoty, ktore Dumber k instalacii pripravil na
webe (neviem presne adresu, ale asi na www.sklug.sk). Zalezi vsak aj na tom ako
je clovek "ukecany" a ci nema tremu. Dumber tremu mal a riadnu :-), ale podla
mna to zvladol velmi dobre a mne sa ta prednaska pacila

Tak toto bola naozaj nepripravena prednaska.  Myslim, ze sa vobec namala
zaradit...  a mohla byt len mimo programu ako diskusia.

Moj dojem z 2. LV:
   Musim povedat, ze je velmi dobry pocit, ked nieco co bol spociatku len taky
napad (urobit tu v KE nejaku linux session), o ktorom sme sa z Jozom (Kmecom)
rozpravali, prerastol do takej akcie ako bola tato. Mal som pocit, ze ludom
sa to pacilo. Nezucastnil som sa predchadzajucich stretnuti, ale na mna toto
stretnutie zanechalo velky dojem. Bol som rad, ze vysli hlavne tie veci, ktore
sme mali (Sal, Kmec, Ja, Dodo Cierny, ludia z PC FEI) zorganizovat tu v KE -
propagacia (prekvapiva ucast :-) ), ubytovanie, zabezpecenie techniky, vecerny
program (Klub pod bankov ;-) ).  Trochu som sa len bal ako dopadnu prednasky,
ale tento strach zo mna opadol hned po prvych prednaskach. Ty ludia
(prednasajuci) vedia co robia a robia to dobre. Prednasky su vzdy kompromis,
lebo musia uspokojit aj tych co este linux trebars nevideli a aj tych
"ostrielanych" linuxakov a teda vzdy sa najde niekto nespokojny. Ak to kazdy
pochopi tak nikto nebude nespokojny.
Ja som spokojny spoznal som kopec zaujimavych ludi zo slovenskej linuxovej
komunity, o ktorych som len pocul alebo cital, ale aj novych ludi. Dozvedel sa
nove veci okolo linuxu. Linux je cosi viac ako len vyborny operacny system je
to urcita filozofia, nieco co spaja ludi... A tym sa nemozu pochvalit ani
"Billove okna" :-)

PS - tesim sa na dalsie stretnutie :-)

 --

   František Repkovský