[linux] Uroven Linuxoveho vikendu v Kosiciach

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Neděle Březen 12 17:24:02 CET 2000

Ahoj,

> To by som nepovedal, prave piatok bol slabsi. Hlavne instalacia linuxu bola
> ocividne nepripravena (bez urazky).

No, instalacia Linuxu bola urcite pripravena a to dost poriadne (videl som chlapika,
jak si to vsetko chysta, bol z toho uplne mimo). IMHO ta prednaska zrovna tiez
dopadla dobre :). Ste negativisti:)))))))))))).

> Prave sobota bola zaujimavejsia, aj ked prednasajuci medusi mal obrovsku tremu
> - na to si vsak urcite v buducnosti zvykne ;).

Skus sa postavit pred 250 ludi a nemat tremu.

> prinos. Co sa tyka lokalizacie, nebolo povedane nic nove mimo vyhladu do
> buducnosti. btw, jedna z prvych veci, ktora ma vzdy zaujima na systeme je
> lokalizacia. Inac, prebehla taka suskanda ze program xkbsel sa premenuje na
> xkbdSAL :))).
:))))))))
Heh, to je dobre...

> Mozem len suhlasit. Doplnim, ze vekova skladba ucastnikov bola hadam od 14 do
> 60 rokov a ked som videl hlavne tych mladsich ako hltali kazde slovo, myslim ze
> o buducnost linuxu bude postarane. Z tohto pohladu mozem povedat, ze vikend bol
> obrovskym prinosom, aj ked spociatku som mal pocit ze prednasky nejdu dost do
> hlbky.

No, do hlbky ... Poviem to tak, ze ked chces ist do hlbky, tak tam mas tych
prednasajucich a mozes to s nimi do hlbky prebrat. Alebo ak chces este do vacsej
hlbky -- RTFM.

Toto malo trosku iny zamer, bolo tam kopec zaciatocnikov, takze to nemohlo byt
pre totalnych zaciatocnikov.

> Ale cielom bolo zrejme oboznamit s linuxom a ukazat jeho klady (a ked
> clovek chce vediet nieco viac - slovami prednasajuceho - RTFM :). Za to davam
> velku 1.

Jasne!

 Juraj.