[linux] kppp a netscape

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 7 10:47:35 CET 2000

> [...]
> (napriklad isternet ma baxxx.isternet.sk). Problem je v tom, ze Xy defaultne
> nedovolia niekomu z uplne ineho pocitaca (v tvojom pripade z pocitaca s
> uplne
> inym hostname) aby len tak kreslil na obrazovku, takze ak spustis nejaky
> program, Xy zistia ze bol spusteny na "inom" pocitaci a nedovolia mu
> otvorit si okno. Riesenia su asi dve: 1 zakazat kppp to konfigurovanie
> hostname - to je asi najrozumnejsie, alebo 2 povol vsetkym kreslit na tvoju
> obrazovku (tusim "xhost +"), ale to je z hladiska bezpecnosti nic moc

Mozno by bolo lepsie takto (v xtrm-e):
$ xhost +localhost
...spustit kppp
$ netscape -display localhost:0

Ja si takto citam postu, co mi chodi na inych userov (zase xterm):
$ xhost +localhost
$ su - nejakyuser
$ kmail -display localhost:0 &>/dev/null &
$ exit
Takto mozem citat maily a neotravuju ma v xterm-e chybove hlasky.