[linux] mutt a filtre

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Středa Listopad 8 11:10:51 CET 2000

[ Matus fantomas Uhlar 08.11.2000 wrote: ]
> -> za 'perfektny filtrovaci softver' by som skorej povazoval maildrop ako
> -> procmail :-)
>
> No podla toho co som pozrel, rozdiel je v konfigurakoch a trosku v systeme
> ako pracuju. procmail si vsetko naladuje do pamati a tam to prekuse,
> maildrop to hodi do docasneho suboru.

ano v tomto je rozdiel

> vies povedat este ine rozdiely linky atd?
> Podla mna je procmail tiez perfektny filtrovaci software...

ano procmail som tiez vyuzival, ale strasne mi vadil jeho konfiguracny
subor...
a maildrop mi umoznuje vemi jednoducho a prehladne spravit veci,
o ktory som pri pouzivani procmialu len snival

> alebo xces rozbehnut flamewar?

preco ???

ja pouzivam maildrop, ty pouzivas procmail, on pouziva mozno
script v perle... kazdy pozuiva to co sa mu paci - ale vzdy
je dobre vediet o alternative
--
 (o_
 //\