[linux] AMD Duron a Linux

Středa Listopad 8 15:08:25 CET 2000

Dňa St, 08 nov 2000 ste napísali:
> * Brano Majernik <BranoM na madein.sk> [001108 12:33]:
>
> Mam Durona 600MHz & Abit KT7 a beha to ok. Jediny problem je, ze som
> este neprisiel na to ako rozbehat UDMA 66. Radic ma podporu v kerneli
> ale pise mi to nejake hlasky dma_intr: ... BadCRC. Ale to asi nebude
> problem s radicom.

Mam Duron 650MHz a Abit KT7. UDMA 66 som zatial nerozchadzal. Hlasky dma_intr:
som dostaval, len ked som preswicoval rychlost procesora. Najhorsie reagoval na
zmeny menu (CPU FSB Plus), musel som tam dat jednoznacne 0. (Samozrejme, ze to
vypisoval, len ked som cez hdparm povolil dma.)

Nemam ho dlho (3 tyzdne), ale som s nim zatial uplne spokojny.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk