[linux] mail server: virtual domains

Čtvrtek Listopad 9 09:56:17 CET 2000

-> Tak mi poradte, ako mam spravit, aby user1 mohol prijimat postu
-> len na adresu user1 na firma1.sk, user2 len na adresu user2 na firma2.sk,
-> pripadne webmaster na adresu webmaster na www.firma.sk. Skratka
-> aby som mal poriadne ponastavovane virtualne domeny postoveho
-> servera...

FEATURE(`virtusertable')dnl

a virtusertable bude vyzerat ako

info na foo.com    foo-info
info na bar.com    bar-info
@baz.org        jane na elsewhere.net

btw. zmore /usr/doc/sendmail/cf.README.gz
alebo sendmail na linux.cz su na to dost vhodne miestecka...
pripadne cz.comp.sendmail ak citas newsy (odporucam)
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000