[linux] 1.RH7.0 a modem 2.lokalizacia KDE2.0

Svato Hamaliar ameron na ameron.sk
Středa Listopad 15 00:40:53 CET 2000

Ahojte,
nainstaloval som si novy RH7.0 a KDE2.0.
Nestacim sa divit hlavne co sa tyka KDE 2.0 - to uz teda hej (akurat
niektore
styly robia podivne veci, na Desktope).
1)    Mam vsak jeden problem a to je ako to uz byva interny HSF modem
(a zatial sa nechystam kupovat externy).
Na RH 6.2 mi fungoval, ale binarny ovladac, ktory som pouzival
bol len pod RH 6.2 a na 7.0 uz nebezi. Niekto tu uz o tom myslim
aj pisal. Prosim ak najdete niekto niekde ovladac pre interny PCI
HSF modem (nahradu za HSF_V1.01.02_K2.2.14) pre RH 7.0 tak dajte prosim
vediet.
2)    Ako dostat do KDE 2.0 podporu slovenskej klavesnice?
Na Beta verzii bola slovenska podpora prilozena v nejakom RMP,
ktore mam aj teraz nainstalovane - da sa to pouzit aj pre KDE 2.0 ?

Neodpustim si este raz pochvalit KDE 2.0...

    Sväto