[linux] Wireless connection...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Listopad 20 11:27:34 CET 2000

Zdravim linuxaci (aj linuxacky, ak tu dake su)!

Mam takyto problem: Chcel by som nejakym bezdratovym
sposobom spojit dva linuxove compy, vzdialene asi tak
300 az 400m vzdusnou ciarou (no neviem, mozno nejaky
meter menej ci viac, su to dve budovy a medzi nimi
nic).

No a teraz dotaz: Co by ste mi ako riesenie odporucali?
Ide mi o to, aby to bolo linux-kompatibilne, lebo na jednom
z tych kompov ide LEN linux (na druhom AJ linux). No a jasne,
cim lacnejsie, tym lepsie. Na rychlosti az tak nezalezi,
postaci ekvivalent bezneho modemu. A podla moznosti ak karta,
tak radsej PCI ako PCMCIA, a vyborny by bol aj tip, kde sa to
da zohnat.

Najlepsie by bolo, keby to bolo postavene na radiovom signali.
V krajnom pripade by som mozno docielil aj priamu viditelnost
(zatial je jedna miestnost na opacnej strane budovy), potom by
to mohlo byt aj na optike. Kdesi som cital, ze beznymi LED-kami
sa da dosiahnut prenost signalu aj na kilometer...

Mate niekto nejaky tip, alebo este lepsie osobne skusenosti?
Alebo ma aspon odkopnite niekam, kde by som taketo informacie
mohol najst.

Jarry