[linux] Vymena diskov

Středa Listopad 22 15:05:28 CET 2000

Dňa St, 22 nov 2000 ste napísali:
> Zdravim,
> potrebujem prehodit disky primary master a primary slave. Na hda je LILO
> a Linux (4 particie), na hdb je win. Pretoze win z lila nenabehne
> predpokladam, ze potrebuje byt na hda1. Budem postupovat takto: na
> beziacom systeme RH6.2 nainstalujem lilo na hdb (vymenim vsetky hda za
> hdb a opacne), /etc/fstab upravim podobne. Otazka: je to vsetko, alebo
> treba este nieco upravit?

Nie som si celkom isty, ale viac ludi sa ozvalo, ze sa lilo neda nainstalovat
na hdb. Budete si musiet pripravit bootovaciu disketu s jadrom, alebo do win
skopirovat jadro a loadlin.exe, aby ste mohli spustit linux z hdb.

Inak nemusite to prehadzovat, ak oklamete win parametrami lila (map-drive,
bios). Budu si mysliet ze su na prvom disku a spustia sa.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk