[linux] IP <-> MAC

Martin Dorusa dorusa na dorm.student.utc.sk
Pondělí Listopad 27 15:27:23 CET 2000

toto iste riesime aj my. napadlo nas pouzitie s ipchains. ked DHCP prideli IP,
tak povoli ipchains (defaultne budu vsetci zakazny). Po timeoute, ak nebude
znova poziadavka o IP, sa zablokuje pristup. Tj. ak si niekto nastavi IPcko, tak
sa von nedostane.

neopreno