[linux] ot : problem s mysou

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Úterý Říjen 3 23:43:50 CEST 2000

Ahoj !

-----Pôvodná správa-----
Od: Strazovec Peter - 5Z025/9 <strazov na fred.fri.utc.sk>
Pre: linux na rak.isternet.sk <linux na rak.isternet.sk>
Dátum: 3. október 2000 19:47
Predmet: RE: [linux] ot : problem s mysou

>trosku som sa pohral s nastavenim a restartol gpm . nic. znovu
>nastavenia, nic. reboot, skuska 2ruhej mysi, nic. spet povodnu mys. nic.
>turn off, obed, comeback, turn on a mys ide.

Tu pomohol reboot a nastavenie init scriptov pre konfiguraciu serial devices
s parametrom tusim autoconfig(alebo len auto?) Ostatne, pozri si init
scripty a v nich setserial, a /etc/serial.conf a ten porovnaj s
/etc/.serial.conf.old a medzi tymi posledne menovanymi by si mal vidiet
rozdiel.
>Aj tak by ma zaujimalo, preco. a aj tak, co znamena to
>Serial driver version 4.27 with no serial options enabled

To znamena, ze nepouzivas kernel skompilovany pre multiportove seriove
karty, pri ktorych je povolene trochu viac manipulovat s nastaveniami,
vzhladom k tomu, ze pouzivaju bud spolocne IRQ alebo spolocne v/v rozsahy
pamate.

>???
>inak teraz ked mys us ide, pise
>ttyS00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16450
>ttyS02 at 0x03e8 (irq = 4) is a 16450
> a nie ttyS02 a S03 ako predtym.

Oba seriove porty su na tom istom IRQ ? Zaujimave. Ja mam 3 a 4, a nie 4 a
4.

>To VL bol VLbusacky ide radic a on ma nastasrost aj seriove porty pokial
>viem.

A ty si ani nemal na doske povodne serive porty ?. Alebo tieto bez VL radica
nefungovali ? Alebo dva boli na doske a dva na pridavnom radici? Alebo
pridanie toho radica zmenilo parametre IRQ a v/v rozsahu pamate seriakov na
doske do rozsahu, ktory zodpoveda ttyS02(com3) a ttyS03(com4). Lebo podla
dmesg to vypada, ako keby boli seriaky iba ttyS2 a 3,  a na nich bola tvoja
mys a ttyS0 a ttyS1 ani neexistovali.

>Pete

Prajem prijemny vecer

Rony