[linux] Re: Sendmail a smtp server

Michal Zimen zimen na nextra.sk
Středa Říjen 4 18:20:16 CEST 2000

Nazdar.

  Neviem preco by mala byt chyba v DNS ked vsetky ostatne smtp servery
dokaze zachytit okrem smtp.nextra.sk.
Ak by bola chyba v DNS tak by som sa asi nikde nemohol dostat.(www,....)

Teraz tento mejl pojde tiez cez smtp.nextra.sk. Urcite pride a je to OK.

Ja ale mam problem so sendmailom !!!!
To on sa nechce spojit so smtp.nextra.sk.

Ak mate este nejaky lepsi napad ako otestovat funkcnost mojho sendmailu
tak sem s nim :)

Otazocka: Je jedno aky smtp server pouzijem ?? (napr. ineho providera alebo
tak nejak) ??

Dakujem za rady
					Mizu

(staci len zmenit smtp server zo smtp.nextra.sk na XXX.XXX.sk ?)
--