[linux] Re: Sendmail a smtp server

Středa Říjen 4 18:18:00 CEST 2000

-> Neviem preco by mala byt chyba v DNS ked vsetky ostatne smtp servery
-> dokaze zachytit okrem smtp.nextra.sk. Ak by bola chyba v DNS tak by som
-> sa asi nikde nemohol dostat.(www,....)
->
-> Teraz tento mejl pojde tiez cez smtp.nextra.sk. Urcite pride a je to OK.
->
-> Ja ale mam problem so sendmailom !!!!
-> To on sa nechce spojit so smtp.nextra.sk.

... debug ...

-> Otazocka: Je jedno aky smtp server pouzijem ?? (napr. ineho providera
-> alebo tak nejak) ??

no, cudzie SMTP servery by nemali akceptovat taketo posty...
povazuju sa za open relaye a dostavaju sa do blacklistov.

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)