[linux] voodoo rush

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na hotmail.com
Sobota Říjen 7 10:53:36 CEST 2000

nazdar znova,
teda ona ta karta macronix nebeha pod standartnym xsvga ani pod
nijakym inym xserverom. beha pod xserverom, ktory som si sam musel
skompliovat, predtym som donho musel pridat drivere od vyrobcu, ako
som uz pisal, nepodporovali ani 16bitov a pod. skratka iba 256 farieb.
tak som ten driver vylepsil, ale este nemam podporu pre xfree86dga,
xfree86xaa a podobne srandy. inac nedoporucujem nikomu kupovat rush
kartu, pokial nie ste hrac pod windowsom. podpora pre linux je totalne
chaba. kazdopadne mam glide pre voodoorush aj skompilovane aj zdrojaky
a mam aj xfree86 RUSH extension, len neviem, ci moj skompilovany
server vobec podporuje nieco take. neviem, ci sa rush extension
loaduje dynamicky za behu ale ak nie, tak mam smolu a musim zase znova
kompilovat xserver. inac mam xfree86 3.3.2, glideVR 2.46, ale glide
mi nechce fungovat, potom aj rozbeham mesu a ostatne srandy. ale
problemom asi bude, ze glide chce rush extension, a ten neni
zakomponovany do X staticky.  zdrojaky xserveru s rush extension sa
daju stiahnut iba spolu (cca 40mb, mam modem(doma mi to ide maximalne
28k) a v skole mam 2mb diskovu kvotu). ono by to podla mna bolo v pohode,
keby behal standartny xsvga s mojou kartou. potom by siel
extension.
takze 2d cast mam rozbehanu, co s 3d ?
s pozdravom a podakovanim za buducu odpoved
jaroslav soltys