[linux] RH7.0 a ld.so

carcass na gmx.net carcass na gmx.net
Úterý Říjen 10 23:23:57 CEST 2000

Zdravim,
aj napriek vsetkym varovaniam (opravnenym) som instaloval RH7.0 - vacsinu
tych problemov sa mi uz podarilo nejak vyriesit ale s tymto si neviem rady:
obcas (stalo sa mi to uz asi 5 krat) zamrzne pri shutdown/halt/poweroff s
nejakou hlaskou ze INIT: segmentation violation, failed to load interpreter
/lib/ld-linux.so.2 (co je existujuci link na /lib/ld-2.1.92.so)
a skusa to znovu za 30 sekund ale zakazdym to dopadne rovnako a neostava mi
nic ine ako natvrdo resetovat komp.
logy nic nehovoria (klogd je uz v tejto faze vypnuty), ale bohuzial disky
su este pripojene a nechcem si takto znicit cely fs...
any ideas ?
yo a este jedna vec - daju sa v qmaili spravit nejaki uzivatelia ktori by
mali len pop3/smtp pristup ? (tj bez toho aby mali shell konto na danom
systeme)

--

                    carcass          <carcass na gmx.net>