[linux] Identifikacia MTA

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Úterý Říjen 17 18:50:37 CEST 2000

rozhodne ani jedno z toho to nieje...
ten firewall pouziva inu techniku... totiz, ked das na neho telnet, tak
okamzite - connection closed... cize urcite si neoveruje moju totoznost...
nevidim nic v netstat a navyse na mojej IP je aj MX zaznam ...
z toho vyplyva, ze musi pouzivat este dalsiu techniku, v logoch bolo,
presne aky mailer sa pripojil aj to ze som sa pokusil ist na neho cez
telnet...

PSIkappa
psi na bicba.sk