[linux] Frekvencie monitora pod X

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na hotmail.com
Neděle Září 17 11:27:29 CEST 2000

Zdravim,
ako sa daju nastavovat frekvencie monitora pod X ? Moj monitor zvlada
pri 800x600 noninterlaced maximalne 100 Hz, ale pod linuxom mi obraz
viditelne blika a pri uprenom pozerani to citim v ociach.
Z manualu:
Synchroniztion:
	vertical 50 to 120 Hz
	horizontal 30 to 69 hHz
pripada mi to, ako keby si xserver vyberal najnizsie frekvencie alebo co? ja
som mu (xserveru) pri konfiguracii dal custom hodnoty z manualu. ako zvysit
frekvenice ?

jaro

p.s. na nete som nasiel hlasky,ze xfree86 4 je vraj pomalsi ako verzie 3.
mate s tym nejake skusenosti. ozaj, neviete niekto, kedy bude nejaka
distribucia s xfree86 4? moja karta sice nebude podporovana,
ale skusim portnut driver z x3.
p.s.2: ma niekto nejaku voodoo rush ? ako to ide pod linuxom ? moja nejde
akcelerovane (macronix86251+voodoo rush)