[linux] Frekvencie monitora pod X

Peter Mikula mico na ultrasomi.somi.sk
Pondělí Září 18 09:27:12 CEST 2000

* Jaroslav Soltys <jaroslavsoltys na hotmail.com> [%(%y127Sun, Sep 17, 2000 at 09:27:29AM +0000 %H:%M)]:
> Zdravim,
> ako sa daju nastavovat frekvencie monitora pod X ? Moj monitor zvlada
> pri 800x600 noninterlaced maximalne 100 Hz, ale pod linuxom mi obraz
> viditelne blika a pri uprenom pozerani to citim v ociach.
> Z manualu:
> Synchroniztion:
> 	vertical 50 to 120 Hz
> 	horizontal 30 to 69 hHz
> pripada mi to, ako keby si xserver vyberal najnizsie frekvencie alebo co? ja
> som mu (xserveru) pri konfiguracii dal custom hodnoty z manualu. ako zvysit
> frekvenice ?

> [...]

Pozri si ako mas nastavene riadky zacinajuce 'Modeline' ... pravdepodobne ti
tam chybaju riadky pre vyssie frekvencie .. tie najdes v dokumentacii myslim
v /usr/X11/lib/X11/doc/ (grepni si Modeline)

--
  mico

PS: aktualnu frekvenciu zistis pomocou xvidtune