[linux] /lost+found

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Pátek Září 22 18:11:22 CEST 2000

Ahojte !

>Pokial ide o konkretne baliky, na akysi "audit zvonku" je dobry
>satan/saint

A skusal si aj povedzme nessus ?! Je to celkom slusny soft na externy audit,
a oproti satanovi asi aktualnejsi. Saint som neskusal, tak ma nekamenujte.
Vyskusam.

Rony

PS: Ak je disk Western, tak takyto stav som uz zazil. A disk scipol. A
nepomohlo ani preinstalovanie systemu po low-level formatovani. Linky v
/lost+found nadalej pribudali, bez zjavneho pricinenia externych vplyvov(to
je urcite, na systeme mimo siete, ak neberieme do uvahy blbost root-a).
Nevyzera to na hack.