[linux] SoundCard HW problem

Michal Zimen zimen na nextra.sk
Sobota Září 23 03:47:09 CEST 2000

Nazdar.

   Nejak mi zacala saliet zvukofka.Mam YAMAHA OPL/SA3 ISA.
   (okrem toho NE2000PCI/PnP, S364V+)

   zvuk z CDROM funguje aj MIDI slape, len ten wave tam nemozem rozhodit.
   Ono niekedy mi isla, ale to len vtedy ked som rucne poprehadzoval
   karty na slotoch. Tym sa nejak zmenili IRQ pri PnP kartach a karta
   isla. Potom som spustil Win95 aj tam samozrejme funguje. Spetne vsak
   ked som sa vratil do linuxu uz nastal problem.

   modprobe nic nevyhlasi! ked ju konfigurujem programom od rh, sndconfig
   tak sice detekuje spravne zvukovku (typ), ale asi ma problem s adresami
   a IRQ. Ta blba hlaska>> "Poculi ste sampel ?" << NIE ! aj ked MIDI
   sampel pocujem !

   Existuje nejaky sposob ako zistit stale parametre karty ako su
   IRQ, ioports, atd.. Viem ze nieco je v /proc/ioports, ale o zvukofke
   tam toho vela niet.

   Neviem teraz ci PnP karta pri kazdej zmene si meni svoje nastavenia ?

   Ked som slapal bez sietovky tak tento problem som nemal. ale sietovku chcem
   zase aj pouzivat. :)

   Prosim ak viete ako poradit vdaka.

   							Mizu

          mizu na nextra.sk