[linux] kompilacia jadra.

Čtvrtek Září 28 10:12:40 CEST 2000

-> uz sa mi to podarilo rozchodit, len chcel by som vediet, ci je mozne nejakym
-> sposobom sa teraz zbavit stareho jadra. alebo si ho mam nechat pre istotu v
-> zalohe??? je na to nejaky softik???
-> S pozdravom MeNsOr. www.rastor.miesto.sk

no, zmazat sa da jednoducho, rm /boot/zImage-2.2.14 /boot/System.map-2.2.14;
rm -rf /lib/modules/2.2.14

ale pre istotu by som si ho nechal... vzdy si nechavam jeden kernel dozadu
ako zalohu.

-> > > zdravim. mam problem s kompilaciou jadra. stare jadro je 2.2.14 a
-> > > chcel bz som si skompilovat jadro 2.4.0beta1. ked si jadro
-> > > nakonfigurujem, vycistim a spravim zavislosti idem si urobit boot
-> > > subor prikazom: make bzImage avsak stale sa mi na konci listingu
-> > > vyskytne tato chyba:

 Borrow money from a pessimist - they don't expect it back.