[linux] sendmail :-)

Stolc Oskar stolc na intrak.tuke.sk
Sobota Září 30 10:31:14 CEST 2000

Ahojte

Hmmm, mozno sa teraz rozpisem, ale nezlaknite sa, mam
len taky malinky problemik, na ktoreho riesenie potrebujem
trochu nasmerovat...

Existuje firma 'firma'. Ma domenu firma.sk a jednu obrovsku
celoslovensku WAN. Mail-y pre pracovnikov tejto firmy
sa posielaju na Krsne.Priezvisko na firma.sk. Firma ma hlavny
mail server mailba.firma.sk v Blave. Ma pobocku v B.Bystrici s
mail servrom mailbb.firma.sk, v Kosiciach s mailke.firma.sk
a v kopu dalsich miest so servrami mailxx.firma.sk.

Obcas dohliadam na mailke.firma.sk v Kosiciach :-) Tak som pre
nasich uzivatelov spravil virtusertable, aby mapoval
pri prichadzajucej poste Krsne.Priezvisko na local ucty.
A spravil som aj genericstable, aby mapoval odchadzajucu
postu z local uctu na Krsne.Priezvisko.

Smart server je mailba.firma.sk (hlavny mail-er v blave)

Este potrebujem nastavit, ze ked poslem mail Jankovi
Hraskovi na Janko.Hrasko na firma.sk, a on pracuje v
B.Bystrici, tak aby to islo primo na mailbb.firma.sk
a nie na smart - mailba.firma.sk.

Ako na to? (sendmail8.9.3 + debian2.2 )

Staci aj nejake intuitivne navedenie, ja si uz nastudujem...

Diki

				Oskar Stolc