[linux] Re: X windows pre pracovnu stanicu

Pavel Simon simon na vtu.army.sk
Pátek Duben 6 17:40:06 CEST 2001

Hello Robo,

Monday, May 07, 2001, 7:51:23 AM, you wrote:

RP> Ak to chces pre server, doporucil by som neaku starsiu verziu ICEWM. Je
RP> to neporovnatelne rychlejsie,
RP> ako ine WM a dokonca i spustanie aplikacii v nom je rychlejsie, napr. je
RP> to dobre vidiet na Netscape.
RP> Starsiu verziu preto, lebo posledne zacinaju byt obludne velke. Napr
RP> binarka 1.0.3 ma 445399 bytov,
RP> ale 1.0.6 uz 327277bytov a cim vacsi kod tym ...

Mne slo sice o desktop (pracovnu stanicu), ale aj tak dik za info, si jedinny, ktory odpovedal.
Co nik viac nepouziva Linux na pracu aj s X win?
Bohuzial zatial som sa vratil k W2K.