[linux] RedHat 70 cz a stabilita

Pondělí Duben 9 20:48:00 CEST 2001

On Mon, Apr 09, 2001 at 10:38:31AM -0700, U K wrote:
> ahojte
caf

> stretol sa niekto s tym, ze by mu RH70 cz po urcitom
> case pravidelne 'zrusilo' vsetky terminaly a vyhadzalo
> login prompt? mne to robi asi po 10 minutach od
> nalogovania a predtym este tusim updatedb zerie hrozne
> vela CPU. mam pentium 100, 32MB RAM.
no tak mame fasa vela informacii avsak skuseny linuxak ako ja ma dobry odhad.
Ked mas v logoch nieco ako "do try free vm pages" tak je to znamy bug v jadre
fixnuty v 2.2.18ac-daco, takze stiahni 2.2.19. Redhatovske aktualne jadro z
updatov 2.2.17-14 to zrejme ma tiez ale naisto to neviem.

Inac len tak mimochodom kedze mas stare jadro tak si asi dlhsie neupdatoval,
takze je najvyssi cas tuto mladicku nerozvaznost napravit ;-)

> prijemny den
>  urban                 <mailto: uk_list na yahoo.com>
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                NT, now approaching 23x6 availability.