[linux] Cistenie SWAP-u

Úterý Duben 24 12:52:21 CEST 2001

-> > afaik na uvolnenie swap oblasti je prikaz swapoff
-> > skus man swapoff.
->
-> To viem, tak to aj robim. Len pri kazdom dalsom pripojeni vypise o 1
-> nizsiu prioritu (teda vyssiu, len s nizsim cislom). Neviem, ci to nevadi,
-> a linux predsa nebudem restartovat.

no, snazi sa mu znizis prioritu tak aby sa na neho cim dalej tym menej
ukladalo.

-> > niektore systemy to kedysi nepoznali ale teraz hej. Samozrejme na swape
-> > musi
-> > byt viac volneho miesta ako dotycny swap oddiel zabera...
->
-> Ozaj to vsetko nie je len teoria? V jednom zlom systeme (aspon ku mne bol
-> zly) to malo ist tiez tak. A predsa boli pomocne programceky, bez ktorych
-> to vobec nebezalo.

No, by malo byt jasne. ak mame len 60 MB swapu volneho, nemozeme uvolnit 64
MB swap particiu - jedine ak by sme killi nieco co by zvysilo vyuzity swap.

-> To odpajanie / pripajanie mi vazne pomaha, tak len preto som sa pytala
-> :-) Napriklad StarOffice 5.2 nastartuje aj o niekolko sekund rychlejsie.

tomu celkom nerozumiem. Vravis ze ked uvolnis jednu swap particiu a potom ju
znovu pripojis, nabehne ti soffice rychlejsie?

 WinError #99999: Out of error messages.