[linux] sietova instalacia rh6.2

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Duben 26 22:22:52 CEST 2001

nedavno som skusal installovat niekolko roznych dist. na jednu 486 SX a maximalne som sa dostal po inicializaciu ramdisku (vsetky
distribucie aj mini, s ktorymi som sa stretol pouzivaju ramdisk pri instalacii), kde pocitat absolutne zamrzol... pomohol iba tvrdy reset.
Mozno bol problem v malej pamati (4Mb).

Obisiel som to tak, ze som disk preniesol na iny pocitat, tam nainstaloval co som potreboval a vratil naspat a linux nabehol OK. Ale
tych 4 Mb je tak dobre akurat na konzolu v single mode... a aj to je dost slabe... Moja skusenost este hovori vyhni sa swapovaniu do
suboru a instalacii na dos (USMSDOS) partition...

 Neviem na co to presne potrebujes ale skus si pozriet nejake minidistribucie resp.  Embedded Linux (napr.
http://embedded.linuxjournal.com/ a tam si pohladaj Tiny linux)

Red Hat na vykopávce		-> niekde v archive na root.cz
Ako nabútova Linux zo súboru.	->tusim je to http://www.linuxworld.cz/lw.nsf/page/3B31F090B4F5AB8FC125697600611A9B
muLinux (je to minidistrib. aj s X win) ->http://sunsite.auc.dk/mulinux/

Mozno ti info z tychto stranok pomozu.

Zdeno