[linux] CMI8330 & playing audio CD

mizu na nextra.sk mizu na nextra.sk
Pondělí Srpen 6 14:32:38 CEST 2001

On Thu, Aug 02, 2001 at 11:58:57PM +0200, Juraj Ziegler wrote:

> taky onboard shit mam, ale kupil som si radsaj sb128 (s 2.4 jadrami no
> problem). cmi8330 je ozaj podivna karta. na 2.4.x jadrach mi fungovala
> nasledujim sposobom:
>
> pouzit sb driver, najde si ju
> hacknut aumix a zakazat mu (v zdrojakoch) pouzivat sablu 'IMIX'
> (zrusit sablu IMIX priamo v kerneli nepomahalo)
> zapojit CD-romku 'vonkajskom' do linne-ine na zvukovke
>
> bez hacku aumix-u nebolo pocut ani line-in vstup. odhadujem to na podivne
> ovladanie mixeru na tej karte.
>
> driver pre ad1848 sa mi nepodarilo presvedcit o tom aby fungoval, ani samotny
> [...]
No ja som predtym mal na stroji Debian 2.2 s jadrom 2.2.(18?) a slapalo
mi vsetko ako ! ani aumix netrebalo hackovat. Teraz som si cital
dokumnetaciu so zdrojakoch a tam su vlastne dve mozsnoti. bud to cez
modul sb, alebo cez ad1848. modul sb isiel sice, ale ako som hovoril,
bez CD !

Skusal som teraz alsu a sice to ide ale musim pouzivat veci z
alsa-utils. To som vykompiloval s ossfree supportom, ale stale veci
ktore pracuju ako OSS nefunguju. (Asi to cele kdesi prastim z okna)
Este sa s tym trosku pohram a poslem najake vysledky vyskumu.

> najpodivnejsie je, ze mi ta karta s jadrami 2.2.x a nastavenim isapnp (ktore
> som nerobil ja a uz ho nikde nemam :( chodila bez problemov, cd audio aj
> line-in.

Ako aj mne.

> nakoniec som radsej investoval 700 Sk do sb128 ktora chodi na prvy sup...

Hmmm, neviem ci to bude aj v mojom pripade podobne s tou investiciou !
:)

Caf
				Mizu

--