[linux] linux na inzine rebuttal (sort of) AKA 58 riadkov, 431 slov a 2640 znakov proti windowsu

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pátek Srpen 17 10:32:00 CEST 2001

PS> Tak po skusenosti co som mal vam pisem aby ste sa zabavili aj vy.

PS> Vsetci tvrdia, jak je ten windows jednoduche instalovat, ja som vsak prave
PS> zazil nieco ine.

[precitajte si v povodnom mejli]

pocuj, ale to nema nic spolocne s tym, ze sa
windows tazko alebo lahko instaluje
tvoje problemy boli len v tom, ze si nemal ziadny
ten windowsovy "key" ktory pozaduju pri
instalacii.

to je presne to ako keby si nadaval, ze ti nejde
siet a nemal by si v kompe sietovku.

je to uplne mimo :-)

aby si ma nepochopil, netvrdim nic v zmysle, ze
instalacia toho alebo toho je lahsia :)

len sa ti snazim naznacit, ze problem ze nemas
nejaky "key" nie je problemom softwaru (bug,
zlozitost instalacie a pod.).

v kazdom pripade by si si nenarobil dusevne
problemy, keby si si to cd povodne nechal.

PS> No tak som sa len utvrdil v tom, ze windows je naprd a ked som tie svoje
PS> hadzal do kosa, urobil som len dobre. Linux mi neskusa preventivne prekazat v
PS> tom, co robim, lebo si mysli, ze je to nelegalne. Nefrfle furt somariny,
PS> nebrani mi efektivne pracovat a podporuje moju kreativitu. Ked
PS> doreverse-engineer-ujem, okamzite robim
PS> rm -rf ~/vmware/win98

s tymto suhlasim (do istej miery mas pravdu)

nesnaz sa vsuvat sem flamewar o tom, co je lepsie.

win je lepsie pre nieco, lin zasa pre nieco.

Na profi robotu ja osobne uprednostnujem lin.
a pevne verim, ze je to moj subjektivny hodnotiaci
pocit.

PS> A skoro som zabudol, screenshot vam neposlem lebo neviem jak sa to pod
PS> windowsom robi ;-)

Print Screen uz od vekov MS-DOS, zrejme prevzate
este z CP/M alebo tak nejako.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk