[linux] identifikacia NIC

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pondělí Srpen 20 09:44:02 CEST 2001

On Mon, 20 Aug 2001, Stobi wrote:

> To je mozne, ale potreboval by som istotu. Minule nam zholrela jedna
> sietovka a musel som ju vymenit a poradie sa vymenilo. Obcas sa vymeni
> poradie ak prekompilujem jadro :( Kedze mam vytvorene firewallove pravidla,
> vymena logickeho oznacenia sietoviek sposobi kolaps :))

nuz, das do servra sietove karty, nakonfigurujes pomocou utilitky z
3com-u, tak aby kazda z karat mala to spravne irq a ioporty a ostatne
parametre funkcne.

kernelu odovzdas tieto parametre s pozadovanymi nazvami ethx. Neviem
presne ako, pretoze si to nepamatam, ale urcite to najdes (v dokumentacii
kernelu, lila). Je to nieco ako append="3,0x280,eth1" ....

d.