[linux] identifikacia NIC

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Srpen 20 09:59:47 CEST 2001

Hmm, no ethX su virtualne device, ktore vytvara kernel pri boot-e mozes mu
sice povedat, ze sietova karta s tymito parametrami (io_base a irq) bude
eth1 napr., lenze pri PCI kartach je to uz dost problematicke...
Potom fakt MAC adressa je jediny relativne nemenny identifikator.
Neviem ako s 3com-ami, ale aspon ja co pouzivam rtl8139 alebo intely, tak
eth0 je vzdy ta prva vrchna ak sa samozrejme pri boote postavy ;-)

PSIkappa
psi na atlantis.sk