[linux] Re: linux na inzine rebuttal (sort of) AKA 58 riadkov, 431 slov a 2640 znakov proti windowsu

Pondělí Srpen 20 10:27:46 CEST 2001

-> > > ale problem je, ze komunita linux prave v tejto oblasti byva menej
-> > > aktivna, tipujem, ze sa vacsina uspokoji s MP3 prehravacom,
-> > > tym nechcem zhadzovat nikoho. ja sa rovnako nevyznam v serveroch,
-> > > tam uznavam silu linuxu, ale s jeho desktopovym nasadenim to
-> > > proste vidim bledo.
-> > Najala si ma prave jedna firma, aby som pomohol migrovat jednu organizaciu
-> > komplet na linux (servre, workstationy, portovanie softwaru, support).
-> > Argumenty su, ze support windowsu je prilis drahy.
->
-> Jasne. S takymito vecami sa v sucasnosti stretavam coraz castejsie.
-> Firmy si to proste spocitaju a zistia, ze tie miliony usetria.

Heh nasa firma ide prave zaplatit daco cez 3 melony za instalacie M$
softu... fuj. neboznate interpret alebo kompilaotor visual basicu pre linux
alebo FreeBSD?

 BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease