[linux] problem pri kompilacii

Maros Klempa klempam na protherm.sk
Pondělí Srpen 20 16:30:57 CEST 2001

> Oplati sa pozriet "readme", "install", pripadne domovsku stranku.
> Tam by si sa docital, co potrebujes, ked chces kompilovat mrtg:
> http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/unix-guide.html
>
> Ale ak sa ti tam teda nechce pozriet, tak aspon strucne:
>
> gd	 http://www.boutell.com/gd/
> libpng	 http://www.libpng.org/pub/png/src/
> zlib	 ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/infozip/zlib/
>
> Ak si nakonfigurujes gd s libgif/libjpeg, tak ak tie.
> A este tusim freetype, ak si dobre pamatam...
>
> Jarry

A niekedy sa oplati precitat si aj e-mail na ktory odpovedam. Potom
by si vedel, ze potrebnost gd pred instalaciou mrtg som si zistil aj sam.
Libpng aj zlib som zase potreboval pred instalaciou gd. Tie som tiez
nainstaloval. Moja otazka ale znela, preco po pokuse skompilovat gd prika-
zom "make install" dostavam hlasku o chybajucom png.h? Subor
tohto mena nie je sucastou baliku gd ale jeden z programov v baliku
gd obsahuje direktivu #include "png.h". Takze by png.h tam mal byt, nie?

maros klempa