[linux] iptables,ipac a rychlost

Úterý Srpen 21 15:06:20 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 01:30:52PM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> Nechcem rozputat flame war, ale mal som nasadene 3c509B u jedneho
> zakaznika a ked siet dosiahla urcitu uroven saturacie, tak tie 3com-ky
> zlbli, vyslali nejaky packet do siete a na xvilu vzdy cela siet odmrzla.
Tak ja som na radu ludi z tohto mejling listu kupil 3c905C a problemy s nimi
vobec neboli. V tom spomenutom pripade sa sice segment sprava hlupo, ale
presne to iste spravanie ako tie 3comky maju aj rtl3189, takze je to ocividne
chyba switchu.

Karty od ktorych odradzam su dlink 530tx, tie pod linuxom tuhnu.

Apropo switch: mame asi 40 kusov allied telesyn (za tieto rozhodnutia tu
niesom zodpovedny). Ludia na IRCe mi hovorili ze je to uplne super, ze maju
vyse 300 kusov na nejakej sajte a absolutne v pohode, no nam niektore robia
ten uz spomenuty problem s duplexom a obcas niektore velmi divne mrznu (ze
akonahle vypnes pocitac alebo vytiahnes kabel, spojenie sa uz neda spat
naviazat a switch treba restartnut. Pokial su spojene, pakety tecu uplne
krasne).

Takze skor odradzam od allied telesyn. Zrejme to nie su len vynimky, nam blbo
asi 5 kusov a z casu na cas zblbne niektory dalsi (este ze to alcatel zadarmo
vymeni).

S pozdravom,

   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler