[linux] Softmodem pod Linuxom

Juraj Ziegler e na hq.sk
Sobota Srpen 25 21:21:06 CEST 2001

On Sat, Aug 25, 2001 at 07:53:37PM +0200, Roman Jan?ek wrote:
>    Da sa rozchodit softwarovy modem pod Linuxom? Mam RedHat 7.1 CZ. Modem je
>    znacky Origo FM56-PCI-ESS.

<RANT> au. html mail. au. z outlooku. au. winmodem </RANT>
no ale k veci. ten modem som par tyzdnov mal, vtedy som na
http://www.linmodems.org/ nasiel ovladac od jednej franzuskej firmy, binary
only. a fungoval iba voci kernel od RH, 2.2.14-5.  nechytal sa ani ked som si
zo spravnych zdrojoakov prekompiloval vlastny kernel. a uz vobec nie voci
inej verzii kernelu. a tiez sa mi zda ze to bolo pre HSF chipset. ale mozno sa
odvtedy (pol rok) nieco zmenilo. skus pohladat na internete, zacni na
http://linmodems.org/

[e]