[linux] Softmodem pod Linuxom

Miroslav HOSTINSKY bman2 na host.sk
Neděle Srpen 26 20:46:40 CEST 2001

Hello Juraj,

 No, ja som mal tiez Origo FM56-PCI, ovladace urobila francuzska firma
 (http://www.olitec.fr) povodne pre svoj HSF softmodem (chipset
 Rockwell/Conexant HSF), ovladace ale funguju aj na ine HSF modemy.
 Ten Origo mi celkom dobre fungoval, len aj ked som nastavoval
 akokolvek ATMx tak hlasitost reproduktora bola stale na minime a
 cislo zacalo vytacat vacsinou az po tretom ATX3DT019xx (na prve dva
 pokusy stale pisalo BUSY). Ovladac je spraveny len pre jadra 2.2.x
 aj ked je ovladac na iny kernel, da sa oklamat cez prepinac (insmod
 -f), ale len pri 2.2.x. Driver pre 2.4.x (RH 7.1) neexistuje,
 ale niekto spravil wrapper s ktorym to zevraj funguje.

 Ovladac na Rockwell/Conexant HCF zatial nikto neurobil, hoci ked
 pouzijem driver pre HSF tak modem "akoze" odpoveda na AT prikazy, ale
 nikdy nevytoci ziadne cislo. Ale ziadny u nas predavany modem Origo
 som este nevidel s HCF chipsetom, vsetko je len HSF.

 Inac neznamena v FM56-PCI-ESS ESS ze modem ma nejaky ESS chipset?
 Ovladac by mal existovat aj na tento chipset, ale ess modem nemam tak
 neviem. A tiez som zatial nevidel Origo s ESS chipsetom. U nas
 predavane Origa su vacsinou Conexant HSF. Tak neviem...

 Inac odporucam sa ti prihlasit do discuss na linmodems.org.

--
Miro