Vyriesenie: [linux] getmail+AVir software+ rozhodenie uzivatelom do schranok

Kocur kocur na nocka.sk
Úterý Prosinec 11 12:29:45 CET 2001

...no taqze takto to funguje...

dost ma potesilo ze getmail vie predat mail na dalsie spracovanie inemu
programu..
samozrejme ak nieje spustany ako root...

v getmailrc musi byt ako postmaster uvedeny skript, ktoremu sa ma mail
predat.
v mojom pripade je to skript drweba, ktory som si upravil podla seba ( zo
skriptu drweb_postfix.pl )...

syntax:
postmaster = |/florder/where/is/skript/skript_name.pl(sh) pop3_mail_addr
user_local_addr

cize takto to ma potom neako vyzerat

>[My Mail]                                    # Simple configuration for a
single-user POP3 mailbox
>server = mail.server.sk
>port = 110
>readall = 1
>username = xxxxxxx
>password = ************    # no password specified; prompt for it when
getmail is run

>postmaster = |/opt/drweb/clients/getmail/drweb_getmail.pl kocur na server.sk
kocur na nocka.sk
>recipient_header = received   # For this account, only look for recipient
> [...]
headers

caf...

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.306 / Vírusová databáza: 166 - dátum vydania: 12/4/01