JOKE: Re: Advocacy (Was: [linux] linux predstavovani v televizii)

Úterý Prosinec 18 16:41:10 CET 2001

-> <flame>
-> Nech prvy hodi kamenom ten, kto je bez viny.
->
-> 1. Medzi "vrecku" a "ked" ma byt ciarka.
-> 2. Prve pismeno vo vete ma byt velke.
-> 3. Na konci vety Ti chyba bodka (alebo vykricnik :-).
-> </flame>
->
-> Pozri si archiv konfery a daj si hladat slovo dyslexia (a radsej aj dislexia).
-> Dufam, ze som si to dobre zapamatal. Ak nie, tak ma M. B. urcite opravi :-).

ja nemam lysdexiu!!!

 Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*