[linux] mutt + inline pgp podpis

Pátek Prosinec 21 00:00:29 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 11:39:35PM +0100, Petr Vanek wrote:
> ja mam k mime u mutta taky jeden dotaz:
> nevite, zda existuje nejaky nechutny hack na mutta, ktery by umoznoval
> posilat text zpravy primov tele, ne jako attachment? porusovalo by to
> rfc, ale bohuzel spousta posty konci nekde u uzivatelu v kosi, protoze
> se to boji|neumi otevrit...pokud by to slo volitelne, to by bylo
> nejlepsi...zkousel jsem ctrl-D pro zmenu formatu mezi inline a
> atachmentem, ale to mi negungovalo...
To je presne tym pgp. ked das v pgp menu ze "forget" tak ti posle inlajn, ale
potom tam pochopitelne nemas signaturu.

Inac zase si rypnem, to ten skurveny outlook tak debilne robi, v normalnych
MUA, aj windowsackych, je to automaticky zobrazene pouzitelne. Mozno ze ma
dobre groupware ficury ale ako email client je to ta najvacsia picovana co som
kedy videl. Zase pokus mrkvosoftu vyvijat tlak na uzivatelov inych MUA.

Sori, ze som sa nechal uniest, musim hned najst nejake CDcko windowsu a
kladivo aby som sa odreagoval :-)

> diky
S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.