[linux] mutt + inline pgp podpis

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Prosinec 21 01:01:14 CET 2001

On Fri, Dec 21, 2001 at 12:00:29AM +0100, Peter Surda wrote:
> To je presne tym pgp. ked das v pgp menu ze "forget" tak ti posle inlajn, ale
> potom tam pochopitelne nemas signaturu.

tim padem bych to mohl solvnout tak, ze windousoidum nebudu podepisovat
emaily, beztak nevi, co to znamena...

> Inac zase si rypnem, to ten skurveny outlook tak debilne robi, v normalnych
> MUA, aj windowsackych, je to automaticky zobrazene pouzitelne. Mozno ze ma
> dobre groupware ficury ale ako email client je to ta najvacsia picovana co som
> kedy videl. Zase pokus mrkvosoftu vyvijat tlak na uzivatelov inych MUA.

tak pod to se klidne podepisu.

> Sori, ze som sa nechal uniest, musim hned najst nejake CDcko windowsu a
> kladivo aby som sa odreagoval :-)

nekteri pali vojenske knizky, jiny kalendare, nekdo pali certifikaty k
windous, inu fetis jako fetis...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487