[linux] standalone DVD player

Brano 2ge na 2ge.sk
Středa Prosinec 26 19:35:23 CET 2001

cafte,

chcem si spravit standalone DVD player, ktory dam do obyvacky. Chcel
by som to poskladat s barebone PC (take mal pccko) a nainstalovat tam
LINUX. Moje otazky su:
- ako zvlada linux prehravanie divx 3,4 ? Predpokladam, ze podobne ako
  na win, ale treba na to rychlejsie CPU ?
- ako dekoduje AC3, vie to rozdelit do stereo (surround) alebo ked mam
  SBLIVE (alebo podobnu kartu s dig. vystupom), vie to tam poslat ?
- existuje nejaky program na automaticku detekciu DIVX - resp, ak sa
  vlozi cdcko a bude tam povedzme AVI (dat,mpg,mp3...) automaticky
  spusti nejaky prehravac ?
- samozrejme by som to chcel rozbehat (vo finalne verzii) bez
  klavesnice a mysi len s dialkovym ovladacom, ktory by mal podporovat
  aspon zakladne funkcie (zmena titulkov, pretacanie a pod)

Dik,kazda pomoc je vitana - ktory distribuciu by som mal volit, ak
toto miniPC bude urcene _len_ na prehravanie divx,vcd,svcd,mp3...

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

System nerobi to, co sam o sebe hlasa.