[linux] mount -t ftp

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Pondělí Únor 5 11:59:16 CET 2001

Caute,

> Skus si spustit napr. midnight commander, ten dokaze zobrazit ftp
> ako adresarovu strukturu ... aj gftp ... a skoro vsetky X-ftp veci...

Ok, poznam, dakujem ...

> Ja si nemyslim ze by to bolo dobre skus si predsavit server ako
> napr. redhat.com na ktory by boli primountovany uzivatelia. co si
> myslis kolko by ich zvladol ? a co ak by boli primountovany dlho ?
> ako by sa tam dostali ostatny ? a potom ftp je klasika ako telnet a
> gopher a veronica (kde su tie casy ked na www este neboli
> obrazky ;( ) ak chces mountovat adresare mas na to NFS a
> SAMBU....

Po patrani na nete sme nadabili na program WebDrive a robi to presne
to, co chceme. Montuje ftp server ako dalsi disk. Hmm, tusite dobre,
je to soft pod windows. Prosim, nekamenujte ma ...

Sorry, ale nemozem suhlasit, s tvojim "nemyslim ze by to bolo dobre... ".
Ved by nemusel drzat po cely cas spojenie, po case by sa odhlasil a
pri poziadavke znova nalogoval.

Mozno to robi aj ten WebDrive. Da sa tam nastavit cachovanie pre
adresare, cas expiracie suborov a co ja viem co este. Len smola, ze
to ja pod linuxom nevyuzijem ... :-(

> Aahz

					Oskar