[linux] presmerovanie triedenej posty

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Čtvrtek Únor 8 10:41:12 CET 2001

Ahojte,

Vedeli by ste mi poradit, ci sa da presmerovat e-mail (ci uz cez
.forward, alebo cez procmail, alebo inak) z mojho konta na ine, ale tak,
aby boli presmerovanie iba tie maily, kore mi idu do Inboxu.

Teda tie maily, ktore mi presmeruje .procmail do roznych foldrov nechcem
presmerovat, ale tie ktore idu do INBOXu ano, pricom chcem aby maily v
INBOXe aj ostali a aj sa presmerovali na ine konto.

Dufam, ze som to nenapisal velmi komplikovane... (sorry unava...)

Vopred dakujem,

s pozdravom

Jan Andrejkovic alias Tofu.

Visit my web-page: http://www.tofu.sk