[linux] ISDN na 486ke pod LINUXom

DuDDo duddo na miesto.sk
Pátek Únor 9 21:39:32 CET 2001

Caute

Mam takyto problem.

Mam jednu 486ku 66Mhz a chcel by som si zaobstarat ISDN modem. Kedze
ale tieto stroje este nemali rychle seriove porty ( ak dobre viem )
externy modem by tadial nepretlacil 128kb/s. Takze by som potreboval
interny ( PCI alebo ISA ). Ibaze mi nikto nevie na 100% povedat, ci
tie interne modemy co sa na Slovensku predavaju, su softwarove (
rozumej WINDOZOVE ) alebo nie. Teda ci by som ich na Linuxe rozchodil
alebo nie. A ci vobec existuje interny ISDN modem co ide na Linuxe a
ak ano tak aky ?

Bol by som rad, keby sa mi niekto kto s tym ma skusenosti ozval.

Vopred dakujem

-by DuDDo