[linux] ISDN na 486ke pod LINUXom

Martin Dziuban dziuban na zavodsky.sk
Sobota Únor 10 07:13:30 CET 2001

On Fri, Feb 09, 2001 at 09:39:32PM +0100, DuDDo wrote:

> Mam jednu 486ku 66Mhz a chcel by som si zaobstarat ISDN modem. Kedze
> ale tieto stroje este nemali rychle seriove porty ( ak dobre viem )
> externy modem by tadial nepretlacil 128kb/s. Takze by som potreboval
> interny ( PCI alebo ISA ). Ibaze mi nikto nevie na 100% povedat, ci
> tie interne modemy co sa na Slovensku predavaju, su softwarove (
> rozumej WINDOZOVE ) alebo nie. Teda ci by som ich na Linuxe rozchodil
> alebo nie. A ci vobec existuje interny ISDN modem co ide na Linuxe a
> ak ano tak aky ?

        Ja som prave kupil Fritz! interny. Je to ISA karta priamo
podporovana kernelom (Hisax driver). Vyrobca http://www.avm.de priamo
podporuje aj linux. Predava ho Telekom za cca 1500 SK s DPH.
        Rozbehane to este fyzicky nemam (cakam na linku), ale kernel
2.4.1 sa k nemu hlasi bez problemov. Podla vyrobcu by 486 malo stacit.

Maj sa

        Martin