OT:Re: [linux] ISDN na 486ke pod LINUXom

Martin Dziuban dziuban na zavodsky.sk
Sobota Únor 10 14:12:39 CET 2001

On Sat, Feb 10, 2001 at 01:19:42PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> pockaj, chces povedat, ze mi staci 1500,-Sk + 999,-Sk za aktivaciu a mam
> pod linuxom fachciace ISDN spojenie za nejaky pausal (tusim 600,-Sk/mesiac)?

Ahoj,

	Ano. ISDN modem ISA 1500 s DPH. Aktivacia 1230 s DPH, mesacny
pausal je 738 s DPH. Za to Ti zavedu 3 ISDN linky. Ma to ale jeden hacik,
ked chces pouzivat analogovy telefon (ISDN je za cca 8 000). Potrebujes
terminalovy adapter, ktory Ti umozni vyuzivat Tvoje stare analogove
zariadenia. Ja som nasiel najlacnejsi za 2500 s DPH ELINK 202 Sk. Musel
so ho ist kupovat do Trnavy, kde som zobral asi posledne 2 kusy. V
Bratislave ich nemaju nikde.
	BTW ako to myslis ze pausal 600,-Sk/mesiac? Este existuju impulzy
;-))). Nieco podrobnosti sa da najst na http://www.euroisdn.sk.

Martin

--
Martin Dziuban