[linux] vytvaranie obrazkov z prikazoveho riadku

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Pondělí Únor 12 15:50:00 CET 2001

ja som si teraz stiahol myslim z freshmeatu

csv2jpeg - z klasickeho ciarkami oddeleneho suboru (napr. z excelu)
robi grafy. je to v C, a zatial je to jediny program, ktory mi
po rozbaleni okamzite fungoval.

potom som este v skvelej knizke od Oreily - CGI programovani
nasiel priklady ako kreslit obrazky
prostrednictvom postscriptu s naslednym prevodom do bitmapy
(ghostsciptom myslim). plus ine priklady ako "generovat" obrazky
treba si zohnat tu knizku, je naozaj hodnotna.

na ten perlmagic sa pozriem, tiez dakujem za tip.