[linux] PPP na ST Online

Pondělí Únor 19 16:57:21 CET 2001

-> > -> > Pripojenie ST OnLine mas na ISDN, alebo normalnym modemom?
-> > -> > pppd je pre normalne modemy, pre ISDN je ipppd ...
-> > -> No ked si to uz nacal.
-> > -> V com sa lisi ipppd od pppd . V man ipppd som sa docital ze na rozdiel
-> > -> od pppd ide synchronne (ale co to znamena , a ake to ma vyhody ?).
-> >
-> > to znamena ze pre klasicky dialup ti to je na <>. mozes to vyuzit na ISDN
-> > alebo na synchronne pevne linky.

-> Oprav ma ked sa mylim:
-> Mam ISDN64 kB/s. Rychlost medzi comp. a ISDN modemom (seriovy port) je
-> nastavena na 115200. Ci idem synchronne alebo asynchronne vyslednu
-> rychlost aj tak nazvysim. Mylim sa ?

no, klasicky seriovy port na PC nevie pokial viem komunikovat synchronne. S
tymto nic neurobis. na sunoch som aml moznost pouzivat async aj sync 28800
na seriaku. synchro nepouziva start a stop bity takze ma o 25% vacsiu
priepustnost ako taky async 8N1... ale ako vravim musi to zvladat seriovy
port. ISDN je digitalne pripojenie takze ide digitalne, synchronne. Ale ISDN
modemy ktore pripojis na serial ti to prelozia do async pripojenia.
v kazdom pripade odporucil by som radsej ISDN kartu do masiny ako takyto
ISDN modem... predsa len mozes vyuzit moznosti ISDN, dva kanaly,
predpokladam ze karty takisto setria procesor a ked raz slovensky telecom
umozni vyuzivat riadiaci kanal pre pripojenie (16 kbit/s) za pausal
400Sk/mes ako to vraj umoznil CT...
 A day without sunshine is like, night.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.